fredag 1 augusti 2008

Helg!

Vad skönt att det är helg igen, har inga bestämda planer men det känns då bra ändå:-) Har jobbat på KG ett par dagar nu, de flesta är lite trötta efter Tommaresan. Vi hade väl inga speciella läggtider direkt, utan de fiskade dag som natt. Själv så var jag ju nästan sömnlös natten inför resan, så jag gick i säng tidigt båda nätterna för att komma igen lite.

Ska nog till L och fika ikväll. Han fyllde år i onsdags, men var på semesterresa då så vi får komma dit nu istället. Trevligt! Och gott - jag har ätit hans smörgåstårta förut..

Annars är en pysselkväll inplanerad - Jonas ska - hör och häpna - fiska:-) Men det gör inte så mycket, jag har stämplar som jag ännu inte hunnit prova, så jag klarar mig! Jag vågar inte längre lägga ut här vad jag köper, för det blir så uppenbart då att jag är shopoholic:-s Men jag ska faktiskt testa att ansöka till designteam nånstans (det är redan gjort, men jag vet inte resultatet) och då får jag väl nån liten sak då och då som jag ska inspirera andra med. Om jag nu skulle lyckas komma med i nåt designteam, alltså.

Ska ner i tvättstugan nu, och sen pyssla.
Tjong i medaljongen!

Inga kommentarer: