fredag 22 augusti 2008

Feeling hot, hot, hot!!

Har smörjt in mig med liniment över axlarna och lite ner på armarna ikväll, och jag håller på att brinna upp! Fast jag vet ju att det ska kännas så. Men Jonas visste inte det... Så han har duschat och tvålat in sig för att kunna sova! Han jobbar hela helgen, stackarn, så han är lite trött redan, stackarn.

Jag har skrivit ut Mirabyll's biljetter idag (från scrappiz), har målat dem med chalk och vatten och väntar på att de ska torka så att jag kan fortsätta proceduren med tillverkandet av biljetter. Det är ju bland det hetaste (förutom mig, pust) just nu inom scrapbookingvärlden. Vill man inte göra själv så köper man färdiga biljetter från Tim Holz eller nån annan som tar mycket betalt. Jag skrev ut dem på albumblad och de blev jättefina! Och gratis! Fast det är ju en del pillergöra kvar, förstås...

Imorrn och på söndag ska det visst va uppehåll, fast det tror jag först när jag ser det *suck* Fast jag har ändå bestämt träff med några kompisar så att vi ska plocka hallon tillsammans - och äta surströmming!! Goosh vilken dag! Hoppas på uppehåll, bara!

Har gjort i ordning en rolig sak idag för någon som jag känner...

Inga kommentarer: