söndag 24 augusti 2008

Stum...

...av beundran är jag inför Irene Tans (scrapperlicious) scrappande. Jag har haft hennes länk här på sidan ett tag, men först nu kollat igenom några sidor. Gosh vad snyggt! Men jag får ju inget gjort själv:-s

Har vinkat av en av mina elever som ska ut i det stora som kallas Livet! Jag önskar honom allt gott och jag tror det kommer att gå bra för honom! Och så ska vi ju ses igen, återbesöken är inplanerade:-)

Har påbörjat en LO om vigseln, faktiskt. Det är det första jag försöker mig på från bröllopet, men... jag är inte så nöjd. Fast jag har ju inte limmat ihop nåt än, så inget är ju förstört. Funderar bara över hur jag ska tänka så att det blir i min stil, nu har jag halvförsökt mig på nån annans, och det funkar ju uppenbarligen INTE. Och inte blev det väl bättre av att fastna framför Scrapperlicious otroliga skapelser... :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Imorrn kväll jobba ja o onsdag e jag ute på äventyr så jag vet int! Va dåligt med tid man har! Suck.

Anonym sa...

hehe ja du *ler stort* jag jobbar fre kväll, lör kväll å sön kväll ;-)

Ewonne sa...

Ja hon har legat i min länklista ett tag nu också! Fantastiskt duktig är hon!

Din fråga om pärlflossen, jag vet inte om det är bästa sättet men jag fäster mina med gluedots lite här och där... Det funkar för mig iaf! :)