lördag 30 augusti 2008

Latmasken...

Åh - jag borde göra mig i ordningen och sticka ut för att plocka bär, men jag har verkligen ingen lust. Fast hela veckan då det regnat har jag suttit och suckat över detta eländiga väder och längtat till helgen då jag har möjlighet att vara ute och fylla frysen litegrann. Latmasken har tagit mig i ett fast grepp! Fast eftersom det bara är en mask så borde jag kunna lösgöra mig, tycker jag;-) Ska kanske ringa M och kolla läget..

Snart får vi paket!! Har fått ett mail om att ett paket är "shippat" från USA nu... Gosh vad jag längtar! Bara snygga saker har jag ju beställt, så klart:-)

Igår fick jag grejerna från Skogstokiga - jag vann ju pris därifrån tidigare i veckan. Och det är verkligen jättefina grejer jag fått - 3 band, en stämpel, icicles, "fotonegativram", blandade dekorationer i en burk. Jättefina! Jag tackar och bockar för det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag förundras över alla som orkar ta sig ut i bärskogen för att plocka bär, hur orkar ni?=)Själv tycker jag det är jätte tråkigt. Man blir stucken, biten, trött och "tokless". Men "heja" alla ni som tycker det är kul. Det är super att någon tar till vara på det som finns ute i vår natur.

Anonym sa...

Grattis till vinsten föresten! Har inte gjort nåt kort än men om ett tag får du se=D, än är det bara stämplar på ett vitt papper=)det svåra återstår ju;)