lördag 23 augusti 2008

Hallon

Har varit ute i 4 timmar och plockat. Då började vi med att vår medhavda surströmming - lite gishigt att hålla på med det i det fria utan bord mm. Men det funkade ju bra ändå - gott så vansinigt! Och så kaffe och bulle på det. Sen satte vi fart ett par timmar innan vi tog kaffe igen. Och så åkte vi hem efter ytterligare 1.5 timme - då var vi småless! Jag hade ju klätt mig som en tok, jag har ju fått för mig att det är höst, vet ni. Men... det är väl bra att man håller sig varm när man är förkyld:-P Jag har fått ihop 4 liter. Inte världsrekordmycket, men ändock. Fina bär oxå, det syns ju:-) Nu ska de ju bara göras i ordning oxå *suck* Men jag tror jag åker ut imorrn bitti igen:-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur blir det med tekoppen då? ;-)

Anonym sa...

Jo ja e på bättringsvägen jag också faktiskt, hostar lite men det känns bättre å bättre :) Jag kom ju gärna hem ti du å kik hur ni bo för jag misstänk att de int e så långt från där ja ha min lägenhet ;-) Jag kan ta me nåra blåbärsmuffins åsse kan vi fika å surra! Hur låter det? :)

Annika W sa...

Hej o tack för besöket i min blogg! Jag älskar också hallon, det är mums!
Skickar en liten spanskakurs på mailen.
Kram!