tisdag 5 augusti 2008

Middagsbjudning

Var till syrran igår kväll och åt grillad fisk - gott! For dit direkt efter jobbet, jag jobbade kväll, så jag var lite trött. Men vi hade trevligt och Juli var på soligt och gosigt humör. Juli är syrrans hund som har liiiite drag av ADHD. Men hon kan som sagt oxå va den gosigaste av hundar och då bjuder hon i sig till mitt knä eller under täcket om jag sover över där osv.

Så körde vi över Åskilje hem och fick se en fjoling och en morkulla. Inte så illa, vi hade ju inte sett dem om vi åkt Blå vägen iaf ;-)

Nu har jag ju lite scrappabstinens. Jag skaffade mig en underbar vana på semestern och det är lite hårt nu att alla kvällar inte kan gå till att scrappa/kortmaka. Men.. eftersom jag jobbar på behandlingshem så får jag väl terapeuta mig själv och ta det till en mer lämplig nivå. Bara några kvällar/vecka. Kanske...

Inga kommentarer: