torsdag 21 augusti 2008

Trist beslut fattat

Ikväll har Creo, en kör som jag leder, ätit middag tillsammans och pratat om ditt och datt. Men så till slut kom den stora frågan om hur vi gör i höst - ska vi hålla igång eller inte? Jag har bara halvgeist för det, men det skulle ju underlätta om resten är översvallande positiva. Fast - vi kom fram till att vi både kan hålla igång (en julkonsert i så fall) eller ta uppehåll. Så då beslutade jag om uppehåll:-s Fast... Om Gunnarn vill att vi sjunger i höst så tar vi det uppdraget, de har frågat i god tid. Så vi får se om det blir ett inhopp. Känns konstigt, men ändå skönt att veta att det nu blir så här. Hoppas att geisten infinner sig till våren:-D (Som ni märker så är jag en mycket velig ledare:-s)

Har inte hunnit med så mycket idag. Har hållit 2 lektioner på jobbet, så övrigt jobb blev lite splittrat. Har iaf räknat ut vad min USA-beställning faktiskt har kostat just mig och mina 2 övriga medbeställare. Det blev inte så blodigt! Fast det beror ju på vem man frågar, förstås *hehe* Ska bli så kul att få hem alla grejer *trallar en liten låt*

Nu kanske jag ska... distressa lite..?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså, jag läste detta för lääänge sen, och blev... lite... vad ska jag komma tillbaka till? tänker jag nu.