söndag 24 augusti 2008

Biljetterna klara

Har äntligen gjort färdigt mina biljetter nu som Mirabyll gjort mallen till. De blev väl riktigt bra, va? Jag skrev ut 2 ark, men har bara gjort i ordning det första, är lite trögt att sitta och göra många hål med en silent setter, jag fick lite ont. Fast jag ser nu på detta foto att det finns lite stavfel:-) Jag började använda min mörkbruna chalk, men den håller på att ta slut, så jag övergick till en brun stämpeldyna.

Skulle ha åkt iväg till hallonfälten idag igen, men jag kom av mig imorse. Blev uppringd av en ledsen kille på Kursgården som jag pratade med ett bra tag, och sen hade hallonsuget gått över. Men jag tror och hoppas att det ska va uppehåll nån gång till veckan - då tar jag med mig alla killar ut så får alla hjälpas åt! För alla gillar väl hallonsylt? Och det kanske finns blåbär oxå..

Så med andra ord så kan jag pyssla en hel del idag, sen ska jag va med på gudstjänsten ikväll, så det ska oxå tänkas över.

1 kommentar:

Vixen sa...

De biljetterna är så fina. Har också tänkt skriva ut men inte kommit mig för *S* funderar på om man kanske ska använda sig av en mönstersax när man klipper isär dem istället för att göra hål och riva?! Hoppas i alla fall på att det ska kunna fungera.

Men du då bokar vi in oss den 13sep och hoppas på att allt klaffar :) Fika ska vi nog kunna ordna med oss. Bara du håller med kallt vatten åt mig så ;-)