tisdag 19 augusti 2008

Fondue på g...

Japp, ikväll blir det fondue här hemma, vår kompis S tar med fonduegrytan och vi har handlat köttet och allt man nu ska ha. Så najsigt!!! Och osunt... men vi äter ju inte sånt varje dag.

Har jobbat idag, men det är lite jobbigt att sitta och andas genom munnen och känna sig eländig på jobbet. Hoppas bara att mina kollegor håller sig på benen fortsättningsvis oxå. Det är 2 st som är på semester så det känns ju av, helt klart.!

Nu ska jag avsluta en LO till Nettans tävling, får väl se om jag hinner. Tycker det är svårt "dagen efter", för då ser man alla brister på ett annat sätt! Fast det är ju oxå bra att ta en paus, tycker jag.. För lite självkritisk kan man nog få va ibland..

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Åhh så gott!!
Men har ni provat ostfondue?! Det är farligt gott de..

Tro mig, "musik vid havet" kvällarna är lika härliga som dom ser ut =)

Kram kram.

Anonym sa...

ÅÅÅ vilken snygg design! Jag pröva själv men de funkar bara för er som har blogger tydligen, arg ja bli!!!!