måndag 18 augusti 2008

Hemma och bloggande...

Ja, som nån säkert räknat ut efter alla inlägg idag så är jag hemma från jobbet. Näsan rinner och exploderar om vartannat, så det hade nog inte varit så trevligt för mina kollegor och eleverna och bevittna! Jonas har åkt till Sorsele och fått sälja volvon - tjohoo! Ett problem mindre i våra liv! Och som ni ju läst i mitt tänkvärda inlägg idag, så är ju "problem möjligheter iklädda arbetskläder". Så nu har vi ett mindre problem då det gäller bilarna, bara ett par till att beta av.

Har plockat fram ett par foton som jag tänkte scrappa till Nettans LO-tävling. Är lite sugen på att göra ett double pocket card oxå.. Ska visst finnas nån tutorial på youtube på det, ska spana in det senare. För det finns ju fler tävlingar, och ett kort är alltid bra att ha till hands om nåt händer som man inte kunnat räkna ut innan! Vi får väl se om jag duger till att göra det där double pocket card(et).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och tack=)
det är en RAM stämpel som är köpt i england. Vet inte om den finns att beställa i svenska shoppar än...den borde komma snart annars. Jag har fått den uppstämplad av en vän så jag vet inte vilken shop det var ifrån i england=)

Vixen sa...

Åhå, vilka sålde ni billen till månne?!
Du fixar de korten galant. De är grymt lätta att göra men ger ett intryck av att vara svårare än de är. Sånt gillas *S*