söndag 17 augusti 2008

Förkyyyld!

Oj vad jag har fått kämpa i sömnen inatt för att kunna andas genom näsan. Skitjobbigt! Men det har ju gått, så jag borde väl inte klaga:-s Flera av killarna på jobbet har varit förkylda i veckan, så jag har nog blivit smittad där. Å det passade på att bryta ut inatt..

Har sjungit idag igen, nu är det färdigsjunget för flera dagar framåt! Jag har ont i halsen, orkade knappt sjunga på slutet igår. Men konserten gick då bra, fast jag var helt på pluto på en låt! Hade glömt plugga texten på den, och jag har nog faktiskt inte sjungit den sen i maj, eller nåt sånt.

Har varit uppe hos familjen H och lämnat tillbaks en nyckel som jag lånade för flera dagar sen (skämmes på mig!). Å söta frun i huset skickade med en bullpåse hem - Jonas kommer att bli så glad, så glad! Jonas har åkt till Barsele, och jag har satt mig själv i karantän för att inte smitta nån. Var det tänkt... Hoppas att inte familjen H blir drabbad nu!

Ska göra färdigt den LO jag började på igår. Har oxå stämplat upp lite Sarah Kay-motiv till ett par forumbekanta, och så får jag uppstämplat lite andra motiv. Roligt med byteshandel!

Inga kommentarer: