torsdag 28 augusti 2008

Vilken vecka!

I måndags blev jag "featured" hos Faith Sisters - jättekul! Och nu på morgonen så har jag fått mail från Skogstokiga att jag vunnit en stämpel (antar jag att det var...) hos dem! Jag har visst värsta flaxen denna vecka *skratt*

Ett annat stort ögonblick i mitt liv (och Jonas oxå tror jag) är att i tisdags införskaffade vi den första frysboxen i våra liv:-D Så det är ju bärplockning som gäller nu till helgen, förhoppningsvis så är det uppehåll! Detta regnande blir jag halvtokig på!

Annars planerar jag att vara ledig imorgon. Jag har jobbat 2 helger i sträck hittills, och det blir en 3e nu, så... jag tar en andningspaus imorrn. Kanske blir det jakt med gubben min eller bärplockning, vem vet? Ikväll har vi iaf det jättespännande projektet att röja i lägenheten och tvätta upp vårt jätteberg av smutstvätt. *suck* Om man säger så här: jag har KJOL idag:-s Och det tillhör inte vanligheterna...

Inga kommentarer: