torsdag 14 augusti 2008

2 dagar kvar!

Tog en sväng förbi hallonstället och blåbärsstället i Barsele igår, men hittade faktiskt just ingenting:-( Blåbären ska då få en vecka till på sig, en del var så små och uschliga. Hallonen får jag nog leta efter på nåt annat ställe, helt enkelt!

Vi tog med oss Tiger hem, han var som tokig då han kom ut ur bilen:-s Nå, på kvällen då jag skulle nattrasta honom (Jonas jobbade natt) så tog jag honom till vägen upp till slalombacken - det gick jättebra! Min analys är att det är rätt likt de vägar han brukar gå, lite skog, grusväg... Kändes kanske tryggt?

Annars hände väl inte så mycket igår. Jag fick iväg ordern till USA, det strulade när vi skulle beställa i förrgår kväll. Men det ska väl vara löst nu. Jonas och ett par kompisar till honom satt och beställde fiskegrejs igår. Jag såg trista program på tv, jag ska ju inte scrappa så det är min lott i tillvaron:-s Jag borde ha sytt de där dukarna istället... Men om 2 dagar så får jag scrappa - tjohoo!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är ledig fredag och söndag kväll denna vecka iaf och skolan börjar den 25! Ha en fin dag =)