lördag 16 augusti 2008

Tandvärk och konsert

Ikväll har vi haft konsert med Storuman Gospel på ett tältmöte ute i bushen, Storbäcken närmare bestämt. I byn Storbäcken (består av ett hus:-) så ligger ett ställe som heter Nybyggarland där det är öppet lite säsongsmässigt, hela sommaren t.ex, och där säljs hantverk av olika slag, de har en jättefin restaurang- och fikadel, det ligger så idylliskt till med Storbäcken som rinner just utanför fönstren. Där utanför har församlingarna i Storumans nedre kommundel gått tillsammans och har haft mötesvecka med Anette Carlsson från Stockholm. Det lilla jag varit med, fredag-lördag, har varit helt suveränt! Och det är avslutningsmöte imorgon kl. 11 - kom och lyssna, det kan det ju vara värt, eller hur?

Har inte alls scrappat speciellt mycket idag. Vi skulle ju städa och det tog en evinnerlig tid. Men jag sätter mitt hopp till morgondagen! Jag har gjort första hälften på en LO kan man väl säga. Scrapperiet har en tävling som jag tänker delta i. Ni får se sen!

Ska nog gå isäng snart, ska ev. medverka på mötet imorrn oxå. Fast jag hoppas att jag lärt mig nåt denna helg och kommer ihåg det till en annan gång - att jag inte ska sjunga 3 dagar i rad. Rösten tar verkligen stryk! Jag skulle vilja ha balsam eller kräm i halsen... nåt som smakar gott, tack:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för din kommentar & att du håller tummarna för mig! =) Roligt att du är med & lottar oxå, det är bara att köra hårt! =)

Ha det gott! Kram