tisdag 5 augusti 2008

Kvällsgöra

Ja, vad ska man göra? Ett kort kanske? Eller flera.. Det är ju så många som gifter sig i dessa tider, och fyller år oxå. Jag ligger way behind!

Har fått mina fina stämplar från hobby och hantverk, se tidigare inlägg. Hade dock råkat beställa 2 av Sarah Kay:-s Hade glömt att jag beställde den fina ängelstämpel som jag lagt ut här - fast det var väl lika bra att passa på när jag ändå höll på. Jag har ju nån vag idé om att jag borde ha köpstopp i höst:-s Nästan i alla fall..

För några dagar sen fick jag ju även tag på de där svenska uttrycken - jag gillar verkligen "Du rockar mina sockar"! Jag vet bara inte när jag ska använda den, men det kommer jag nog på så småningom! Fick mitt EZ mount idag, så jag har monterat hela arket oxå.

Stämpla på! :-D

Inga kommentarer: