måndag 15 september 2008

Världens bästa jobb??!!

Åh... idag har jag fått beställa min egen födelsedagspresent. Jag fyllde ju år i juli, men då hade jag semester. Å så har det blivit bortglömt... Och efter att ha ätit tårta 4 ggr på 1.5 vecka så känner jag att jag gärna står över tårta- och blomdelen av firandet. Jag har beställt helt ljuvliga saker från Skaparlusten, sånt som jag gått å tittat å suktat över hela sommaren. Och det drabbar inte mitt köpstopp *skrattar hööögt!*

Annars har det ju varit en härligt solig septemberdag även vädermässigt:-) Kände mig nästan frestad att gå ut och plocka lite vinbär ett tag, men det gick över;-). Hoppas bara att inte stora regnperioden sätter igång igen:-s Idag jobbar jag kväll, vilket ju innebär att jag äter middag här med elverna. Inte så jobbigt:-) Och sen är det styrelsemöte på det, så det blir en utsträckt dag... Är nog rätt så mosig i skallen ikväll, och jag tvivlar på att jag är i form att orka med nån gospelövning. Men vi får se, under har ju hänt förr:-D

Näe, nu ska jag börja göra i ordning inför styrelsemötet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är utmanad brudn! Kolla min blogg! Kramen!