onsdag 24 september 2008

Jobber... å äter tårta..

Sitter på jobbet och funderar lite.. (hoppas mina kollegor inte läser det här;-) Har ätit tårta idag, faktiskt. Igen. Vi hade 4 födelsedagar på 3 veckor i början av september bland eleverna, och så en besökande ukrainare blev oxå firad. Och en kollega fyller år på söndag... Jag ska inte säga att tårta inte längre är gott, men det är inte lika mumsigt som tidigare! Fast den här tårtan ser ju mumsig ut:-D

Min kompis har börjat redigera headern, men hon fick inget vidare råmaterial, så jag tog ny bild på lunchen. Lunchen, ja - jag och vår vaktmästare satt och väntade på en elev över en timme, och så visade det sig att min mobil slagit av sig själv. Igen. Det är kanske dags att skaffa en ny ändå? Den verkade inte gilla att trilla ner i dammen i somras:-)

På lördag kl 13.00 är det scrapdag ute å hembygdsgården, anmälan görs till Malin och Anna. Tror jag. Jag ska iaf sätta igång med julkorten - torsdagskvällarna, som är den nya kvällen för scrapbookingkursen, får bli julkortsmakerikväll för mig. Då kan jag roa mig med annat annan tid. Och så inbillar jag mig att jag inte behöver dra med mig så mycket saker till kursen;-) Vi får väl se hur det går med det! Men jag bor ju 5 tr upp nu, så det vore skönt om min plan håller.. Fast det innebär att jag måste planera en del:-s

På återhörande:-)

1 kommentar:

Alexandra Lindgren sa...

åh, vilken snygg header! :)