söndag 14 september 2008

Datorn lever igen!!

Min duktige man har fixat datorn efter hårddiskkraschen, så skönt!! Tyvärr försvann ju en del bra-att-ha-grejer, men vi hade tack och lov gjort om vårt datorsystem för ett par månader sen, så det mesta är ändå kvar!!

Gjorde ett kort i fredags, men det får jag lägga ut om en vecka. Det är nämligen till en vän som fyller år nästa helg, och jag tror att hon ibland kikar in här... Jag är inne i världens höstfas nu och scrappar i de brända orangea färgerna, can't help it! Men nu måste jag sätta fart med en LO jag påbörjade igår, den ska in senast imorrn... En liten sneak peak här till höger... Tyvärr så missar jag hela Magdas scrapfeber, men det kan inte hjälpas. Imorrn har jag både styrelsemöte och ev. gospelövning - om jag hinner med sistnämnda, vill säga.

På återhörande!

1 kommentar:

Anna sa...

Ja, garnförrådet börjar sannerligen växa till sig! Har faktiskt inte så värst mycket än, har just kommit igång med stickningen. Men helst vill man ju ha allt tillslut ;) Kul att ha en hobby i alla fall! :)