fredag 12 september 2008

Ögongodis!

Yes, igår kväll levererades lite scrapgrejs! Bara bra saker, som Anton i "Prostens barnbarn" skulle ha sagt:-D Skulle bara behöva lite tid den här veckan att få sitta å testa dem oxå:-s

Jag har köpt 2 olika askar med blommor, den ena har lite knappar med sig oxå. Spotlight är ett nytt alfabete till cuttlebugen, det är princessbrads (bling), ett präglat/embossat chipboardalbum, puzzledies och 2 clearstämpelsatser från Basic grey *suckar lyckligt* Och det fina är att det kommer fler grejer på måndag! Fast jag kanske inte får dem förrän tisdag, vi får väl se!

Jag skulle tro att en del sitter och tänker att - hallå? Har inte Emilie köpstopp?? Jo, det är helt riktigt. Men detta beställde jag innan köpstoppet, leveranstiden har bara varit lång.

6 kommentarer:

Kamilla sa...

OMG vad du handlat!!!
ja...absolut ska du spara till att åka på vårmässan,det är helt sjukt vad grejor det fanns :)
O jo,jag pluggar till förskollärare :)

Lisbet sa...

Jisses vad grejer du har fått hem

Kamilla sa...

Japp det är i Götet det med...oooo ser fram emot fler bilder på ditt shoppande ;)

Christine sa...

Ja jäklars vad man kan fynda overthere!! =)
Fick själv en laddning igår! =D

Anonym sa...

Nämen, har Ni scrappgrejjor i lilla Storuman. Det har INTE vi i lilla N-ling.... Jag är avundsjuk. Har förexten känningar i din hemtrakt. Har jobbarkompisar som bott där och fortfarande har stugan kvar där. Åsså tror jag min sambo har släkt därifrån (ingift släkt i alla fall). Apropå första raden - tur för oss Norrlänningar att det finns webbutiker!

Anonym sa...

Vilket lördagsgodis...sucktar tungt ;-)