torsdag 18 september 2008

Vilken vecka 2!

Ja, ni kanske inte kommer att tro det här, men jag har fått Ilonas paket idag! Och jag är såå nöjd, jag längtar tills jag kommer hem på söndag och får starta nåt roligt projekt:-)

Först ut är 5 st papper som jag gillar
Så tänker jag prova perfect pearls, har beställt tags, brun chalk, en Primastämpel, EZ mount och så fick jag ett album:-DDen här blingen har jag suktat efter hela sommaren, och så tog jag snygga rub-ons från HamblyJag vann ju en blog candy härom veckan och idag fick jag priset från Annaanna!

Och så har G gjort ett ursnyggt höstigt kort till mig - tack så väldigt mycket - love it! Har du använt nya alfabetet???

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur roligt får man ha det egentligen som scrappare? Det ska bli intressant att se vad det ska bli av allt som du nu har samlat i dina "lador". :)

Anonym sa...

Nja det kanske itne är nån höjdare att va arbetslös men just nu skulle jag behöva en månad ledigt tror jag, är lite less. Var mycke me skolan innan man slutade sen full rulle på jobbet direkt. Jo jag vill hem sen, men ja har hört att det är svårt att få jobb. Åhh stevie wonder!!! vare bra? =)