måndag 22 september 2008

Hemmakväll

Efter moget övervägande så skippade jag körövningen ikväll:-O Jag känner mig inte piggelin och är trött efter en hård arbetsdag som dessutom var lång. Och så helgens slit, förstås. Som svar på kommentarer - jag åt ingen sån där jätteburgare, jag åt grekiskt:-) Och eftersom de inte fick i sig 2.7 kg mat på 45 minuter så hamnade de inte på väggen... Så var det värt det kan man ju undra?? Men det tycker de ju att det var:-)
Och ja, Ida, jag är nästan mätt fortfarande efter helgen. Min grekiska rätt var tydligen väl tilltagen, jag ville inte springa efter maten:-)
Ed - vi är alla olika, men vi har ju det gemensamt att vi i alla fall skulle va äcklade:-)

Linda - jag har bara 14*14 i lila och turkost - jätteanvändbara färger;-) Har funnits på Laplands office, du vet.. Säg till om du är intresserad! Cellofan har jag bara i 16*16.

Är så nöjd med min hemmakväll - jag har scrappat! Har påbörjat headern till bloggen, och det artar sig! Siktar på att göra den färdigt imorrn. Jag har ju inte semester längre så att jag kan sitta upp etill 03.00 på nättena :-(

Inga kommentarer: