torsdag 11 september 2008

Så snopet:-s

Igår fick vi avi om paketet från USA som vi väntat på i en månad. Men vi var på ICA spel och post 17.10, och fick beskedet att paketet ska hämtas ut på posten, och de stängde kl 17.00. Men åh! Fast ikväll så... *myser* Jag och M (och G) har beställt scrapbookinggrejer, och Jonas + flera kompisar till honom har beställt fiskedrag mm. Jag och M har då bara beställt vackra saker *hehe*

Farbror och faster är uppe för älgjakt och bärplockning, så jag och Jonas var på middag i Rusele igår kväll. Sååå gott, vi fick tjäder med gräddsås och gelé. Jag älskar det! Vi hade en riktigt trevlig kväll med mina föräldrar och farbror & faster. Ikväll får vi besök av Jonas faster, och E skulle väl oxå komma på middag! Det blir trevligt, men det blir bara lite hektiskt att ila hem och hinna städa lite innan. Fast så är det ju jämt när vi ska ha besök:-)

Jag gjorde faktiskt ett kort igår oxå, men det lägger jag ut när jag vet att det nått fram. Jag vet faktiskt inte om de är bloggläsare...

Inga kommentarer: