fredag 12 september 2008

I love your blog :-)


Jag har blivit nominerad av Johanna som har bloggen Johanna design vilket känns jättekul och hedrande :)


1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån!
3. Nominera minst 7 andra.
4. Länka till dom i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Här kommer mina nomineringar, några är nya bekantskaper och andra är några som har hängt med länge :) Jag har valt ut de bloggare som jag har till och från har haft mest kontakt med :)


1. Min syster Wih som är en mycket duktig DT hos Jane!
2. Inlandsbon Kamilla med så smarta och roliga idéer!
3. Ewonne som gör helt ljuvliga LOer!
4. Mirabyll som förser scrapparsverige med biljetter
5. Min stora inspiration Moma
6. Min sen länge goda vän Krumbukter
7. Min nye vän Bluemist
8. Kortmakande Biggan (alltid sååå snygga kort!)
9. Scrappargrannen NetteR
10. Och så tillbax till Johanna! Ljuvliga blomsterverk...


Det finns massa andra bloggare som jag följer och tycker om :) Jag tycker om er alla :)
Kram Emilie

7 kommentarer:

Kamilla sa...

Men OOOOOOo vad du är GULLIG tuuusen tack :)
´KRAAAAM!!
Å trevlig helg!!

Anonym sa...

Nämen åhh :-) Blir så glad att ja nästan tappar andan! TACK! Had tänkt fråga om du sku följa å simma ikväll men inser nu att det är rätt så kort varsel! Kram!

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Nu har jag lagt till dig :) trevlig helg. Kram

Monika sa...

Och jag niger och tackar och blir sååå glad!!!! Tusen tack!

Kramar till dig.

Ewonne sa...

Tusen tack snälla du för ditt pris!!! ♥♥♥

Två nyheter i detta inlägg!
1. Att Evelina är din syster!
2. Att jag är västernorrlänning ;)

Anonym sa...

Tack du! Av princip besvarar jag inte sådana här utnämningar i min blogg, men jag tackar ändå. :)

Mirabyll sa...

Åhhh! Tack så himla mycket! Va rar du är! Tack tack tack!