söndag 7 september 2008

Strålande solsken!

Vilket väder vi haft hittills i helgen, det är vi ju inte alltför bortskämda med! Igår scrappade jag fram till halv tre på dagen, sedan åkte jag å plockade lingon med svägerskan. Vi åt i Barsele oxå, sen åkte jag hem för att förbereda mig inför dagens gudstjänst, jag har varit mötesledare idag. Gudstjänsten gick bra, jag hade ju valt en mycket bra solist som sjöng underbara sånger! Däremot kom jag på igår kväll att jag glömt fixa nån till inledningen, så den fick jag ta själv. Vi hade barnvälsignelse idag oxå, det är ju lite speciellt roligt, tycker jag.

Nu sitter jag på jobbet å kollar mail, bloggar, skriver ut en text som jag ska ha till LO:n jag hållit på med nu i helgen. Inte trodde jag att jag skulle scrappa om bröllopet i orange, men så blir det:-D Men det är ju brända färger, det gillar jag skarpt. Det blev nästan en höstig LO... Dock så funderar jag på att skicka in den till en tävling, så det dröjer innan den visas.

1 kommentar:

Anonym sa...

Din blogg beter sig mkt konstigt! På min hemdator så kan jag endast se inlägget du skrev den 3 sep men här på jobb kan jag se t o m dagens. Knepigt va?