tisdag 30 september 2008

Första julkortet:-)

Har jobbat hela dagen, ätit tårta igen... fast smörgåstårta denna gång. Vi vill ju inte ha söttårta på ett tag på mitt jobb. Och den var rätt god, lite mycket curry, kanske. Har försökt göra ett kort till Jonas systerdotter som fyllt år, känns inte som det lättaste när man har med en 2-åring att göra! Kommer hon eller lillebror att stoppa nåt i munnen av det jag dekorerat kortet med? Det har blivit mycket lite som dekoration, och jag tror nog att föräldrarna stoppar undan kortet så att knappar och blomma inte kan ge andnöd...

Har oxå gjort färdigt ett av de julkort jag påbörjade i lördgs på scrappardagen. Äntligen! Nu är jag igång och har hur mycket tid som helst på mig för julkorten. Känns det som:-) Jag är ju inte för massproduktion, jag vill ha liiite olika stil. 2 st ska inte va exakt likadan, men nog kan man se släktskapet ibland;-)
"Meet me under the mistletoe"

5 kommentarer:

Anonym sa...

Julkort?!? Ta och kamma dig, 1:a Oktober och älgjakten jag ju typ just startat, du får allt ta och vänta till i November iaf, vad är nästa steg, att du gör semlor imorgon...? ;-)

Ida sa...

supersött!!!

Unknown sa...

underbar house mouse kort!!!

BellaMio sa...

Så himla fint! Stämningsfullt och gammaldax!

Tack för titten!

Anonym sa...

Åh vad gulligt!
Kramis/LenaS