tisdag 16 september 2008

En tisdag i september

Vilken bra dag! Det har gått bra på jobbet, hann faktiskt plocka lite vinbär innan vi fick besök. Vi har ju så många buskar, så det är ju lite skandalöst att detta är första året som jag plockar! Eller... sanning med modifikation... jag plockade litegrann i fjol, men det fick mamma. Och så lade jag inte en beställning på en burk gelé:-P

Ikväll är det tvättstuga som gäller. Men däremellan tänker jag scrappa lite... Fast först får vi väl hoppas på att det är NCIS!! (Yes, it is!!)

När min man kommer hem så hoppas jag att han har med sig lite saker från over there... *gnuggar händerna*

Ha en underbar kväll!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar bild...

Carina(62Carinaz)

Annica H sa...

Håller med föregående talare! Underbar bild! Ser ut att vara fint väder dessutom...
Tusen Tack för gratulationerna! Jättegulligt av dig! :)