torsdag 18 september 2008

Vilken vecka!!!

I måndags fick jag paket från MHV (min hemliga vän). Igår fick jag först Round robinpaketet och sedan var det USAbeställningen som vi äntligen delade upp:-D Igår fick jag även mail från Ilona om att hon skickat paketet som jag får som födelsedagspresent av jobbet... Gosh vilken vecka!! Här följer bilderna på vad jag fick igår, sedan lägger jag nog till de bilder som jag lagt ut förr så vi får en helhet:-)

Först ut - ljuvliga papper från Bo Bunny "Beau jardin". Tack och lov så beställde jag 2 av varje för en gångs skull - de har en otroligt snygg baksida oxå! Fast jag hann inte fota det.
Av min svägerska fick jag en packe med cardstock i A4 i 5 nyanser - mörkbrun till vitt. Otroligt bra färgskala för mig att jobba med! Och så hade jag beställt 2 sorters blommor, som synes. Den ena sorten verkar vara i sammetsliknande material:-)Och så de fina overlayerna (ungefär som OH men med fina tryck på). Jag fick inte alla jag hade beställt, och det gick heller inte att beställa en del från internetaffären fast de låg där och såg så lockande ut! Fast 3 st är ju bättre än inga alls...
Ja, jag vet att filt har funnits hur länge som helst nu, men jag passade ändå på att frossa "lite".
Här kommer de saker jag förut fått ut...

Jag har hunnit använda Spotlightalfabetet, två av basicgreys stämplar, brads, och av båda blomsorterna som synes här ovan. Men isn't it ironic, som Alanis Morisette brukar säga, att jag inte hinner använda mina efterlängtade grejer denna vecka!? Möjligtvis 5 minuter ikväll, men jag ska packa ikväll. Åker nämligen till STOCKHOLM imorrn:-D Ska hälsa på n'Stevie Wonder som ska va på Globen;-)

Inga kommentarer: