fredag 26 september 2008

Packar... lyssnar på Victor W..

Har packat i ordning lite julkortsgrejer som jag ska ta med imorrn på scrappardagen här i Storuman. Jag kanske tar med lite annat kortmakeri oxå - jag har blivit av med mitt förråd, så jag behöver bygga upp ett nytt bra-att-ha-förråd av kort. Idag när jag var inne på någons blogg blev jag lite inspirerad att använda nån av mina house mousestämplar, de är ju för söta!

Nu lyssnar jag på Victor Wooten - han är verkligen en helt grym basist. I helgen när vi var i Stockholm så såg vi att han kommer till Sthlm den 13 oktober - gå dit om du kan! Min man blev nästan sjuk av längtan... Jag tycker att han ska försöka ta sig dit:-)

Skickade ett kort till en ny vän igår och hon har fått det idag. Ännu ett kort i de brända färgernas tecken:-)

Kan ni fatta att de sänder "Fiskedrag" en fredagskväll? Helt otroligt... Party killer;-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilket jätte fin kort!!

I LIKE!

Annica H sa...

Vilket härligt höstkort! Underbara färger! Jag bara älskar de där löven... Har suktat efter dem ett tag nu... :)

Ulle sa...

Tack för kommentaren i min blogg! Hoppas du får det riktigt trevligt på pysselträffen!

Ulle sa...

Såg precis att du även lagt en kommentar på min "park-LO" ... tackar även för den ... :) Parken heter Keukenhof och ligger i Holland ... :)

Tezzan sa...

Oj, vad snyggt. Underbart höstiga färger...

Ulwa sa...

Hej!
Ännu ett kan onfint kort har du gjort. Jätte snyggt måste jag säga ännu en gång. Jag funderar på att lifta det, om det är ok.
//Ulwa