fredag 26 september 2008

Höstmorgon...

Vilken utsikt vi hade imorse - så grannt utanför vardagsrumsfönstret! Hösten är för underbar dessa soliga dagar, det går ju inte att komma ifrån. Och i mulet väder kan man ändå se hur vackert det är med färgerna - de lyser upp min dag!

Imorgon är det scrappardag på hembygdsgården! Jag hoppas verkligen att vi pallar att va där länge (är ljuset bra??:-s ) och har trevligt tillsammans. I så fall kan jag iofs alltid åka hem till min hörna och pyssla loss där - där har jag ju allt jag behöver. Typ (det här kommer jag att få äta upp;-) Jag ska satsa på att göra kort imorgon, det är födelsedagskort och julkort på gång. E talade ju igår om för mig att de fått in julpapper på Laplands office - farligt:-s Men, jag har ju mitt köpstopp att luta mig mot. Däremot ska jag köpa några svarta cardstock, för mina är slut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja tyck vi borde gå ut å luncha nån da eller nå!De va roligt å se du me idag! =)Kram banan :))