tisdag 9 september 2008

Ni kan vara lugna...

...jag SKA fixa en header som är avsedd för bloggen! Fast det är så många tävlingar jag vill va med i nu:-s Men det lättar väl snart:-) Tills vidare så är kanske det där beskurna ett alternativ, jag får se!

Sitter på jobbet och väntar på att maten ska bli klar. Det är ju 2 kollegor borta på älgjakt, så vi får fylla ut lite och ta fler kvällspass då. Men det går ju bra, det ska visst bli nån smarrig gryta:-) Har varit till Lycksele fram och tillbax idag, och jag blev helt sänkt ungefär vid Gunnarn på tillbakavägen.

Ikväll tänker jag baka bullar - äntligen!!! Det ska bli smarrigt... öh - kul, menar jag:-D Och mamma har paketerat en massa älgkött åt oss, så vi ska då inte svälta i höst. Älgkött och bullar - det är grejer det!! ;-) Och så hoppas vi ju på Tigers förmåga att spåra upp nån fler tjäder, orre, vad som helst i fågelväg:-)

2 kommentarer:

Veronica sa...

Hej!
Såg att du hade varit inne hos mig och sett att mina slides bredde ut sig. Tack! För det ser jag inte själv (konstigt) men nu har jag lagt dom på sidan, så nu undrar jag om du är gullig och svarar på detta om det funkar bättre nu eller ej.
tusen tack på förhand!

Vixen sa...

Hallå där :)
Har du fått mina mail?!

Låter gott med både bullar och älgkött men nu är i alla fall dag 10 avklarad här *stolt*