måndag 29 september 2008

En strålande septembermåndag!

Har varit så soligt och vackert ute att jag känt mig som ett troll - kisat och fått ont i ögonen när jag råkat få solen i ansiktet. Ett kärt problem så här års! Tro det eller ej, men nu var det nära IGEN att vi skulle ha ätit tårta på jobbet. Men min kollega var klok nog att köpa butterkaka istället. Och ingen var ledsen för det! Vi har faktiskt ätit tårta 6-7 ggr under september. Det är ju inte klokt!

Ikväll har jag varit på en walkabout runt Storuman med en vän och sen avrundade vi med choklad och en kopp te i vår soffa.

Har gjort ett kort som jag nu kan lägga ut eftersom födelsedagsbarnet har fått det... Pappas kommentar var att hunden ju inte stämde med hans:-D Och det stämmer ju, men man tager ju vad man haver!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefint kort=) Gillar hur du dekorerade med löven!
Ang. stämpeln med älvan på så är det ett motiv jag har fått av min vän och hon köpte stämpeln på "poppes stämplar"...Jag tror den är i en serie som heter Flowerfaries=)