onsdag 17 september 2008

Har glimrat lite och så...

Igår kväll provade jag min nya glimmer mist. Gosh vad det blir läckert! Det finns visst över 80 färger, så det blir ju lite dyrt...Fast med koppar så kommer man långt;-) Men jag kom ju underfund med att glimmer mist och memories mist inte är samma sak. Trodde att kärt barn bara hade många namn... Så jag ska ta mig en funderare på vad jag vill göra för inköp i framtiden - om det blir fler glimmer eller memories mist. Hmmm... i-landsproblem som en gammal vän skulle ha sagt.

Trodde ju oxå att jag skulle få mina over therebeställda scrapsaker, men det kom ett alfabete och 2 borders (typ bårder:-) från Qk. Inte det sämsta, men jag tror bestämt att en av bårderna är Ms. Det var inte riktigt min stil på den.. Men ni ska få se bilder ändå:-D
De två bårderna är de jag beställt, men jag fick en annan. Skulle dock tro att det går att rätta till ikväll, för då är det tydligen stora uppdelningen för både fiskare och scrapbookers:-D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet ej om du har sett det men du är också nominerad på min blogg =) Kramen!

Anonym sa...

Jo men ja mena att du också a fått ett "I love your blogg" pris av me! =)=)