onsdag 17 september 2008

Round Robin!

Näe, det är inte Robin som gått och ätit sig fet;-) utan det är en slags swap (fackspråk, hehe) där vi skickar runt saker. Jag har fått paket idag med en massa fina scrapgrejer i, jag tog ur det som visas på fotot. Sen har jag lagt i motsvarande mycket (lite mer, faktiskt) och ska skicka vidare till nästa person på listan. Det är ju en supersmart idé när man har lite grejer som man kanske aldrig använder och man kan få nåt som inte ens visste att man ville ha:-D

Jag har alltså tagit en stor blå blomma, apan otto-stämpeln, 3 tags, många blommor oh rub-ons med julmotiv. Jag är supernöjd och hoppar gärna på en ny RR ifall det går igång nån!

1 kommentar:

Bettan sa...

Så roligt att se vad du hittade i RR som du gillade :-)
Kan berätta att "monkeyn" är apan otto :-)