torsdag 9 oktober 2008

Wow - vilken vinst!

Tjohoo - jag vann en kommentartävling på Svensk scrapbooking om vad som gör mig glad. Och så vann jag allt detta från Annas scrapbooking! Nu har jag verkligen blivit glad - det är riktigt säkert! En av mina punkter över vad osm gör mig glad är att ge bort grejer, t.ex. RAKar. Och nån enstaka liten grej kanske går till det, men... jag ska prova på en del av detta som jag kanske inte skulle ha köpt själv - å det är kanske det som är tanken oxå?
Annas scrapbooking har då verkligen varit friskostig - eller hur???

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till vinsten:-)

Cath. sa...

Ooo, WOW!!! Förstår verkligen att du blev glad! Ja, det var riktigt frikostigt! GRATTIS!!! Kram!

M@gs sa...

Ooo grattis. Vilket härligt paket hon plockat ihop.
Kram

Unknown sa...

Oj vad mycket fint du fått. Jätte generöst!
Självklart ska du prova att använda det själv. Det är ju det som är kul med att få... Ytterligare en utmaning alltså. Ska bli kul att se vad det blir av grejerna!

Camillha sa...

Wow!
Grattis!!!
Visst är det kul med överraskningar!
Bra överraskningar iallafall!!

Jag hoppas på en överraskning de närmaste dagarna... att jag ska få ett jobb! Det är en bra överraskning!
Cirrus/Camillha

Anna sa...

Vi ska verkligen komma förbi nån gång. Det blir så mycket när man åker upp en helg, både Slussfors och Tärna ska hinnas med och sen är ju inte helger kända för att vara särskilt långa heller... Men jag börjar tänka på jul, då borde man ju hinna titta förbi vart ni än bor då :)

Ja, tycker han gör riktigt bra låtar. Man blir inte less i första hand!

Camillha sa...

Carina Forsman, kan hon ha hetat... tror hon är gift nu. Jobbade ett tag på OK i Umeå...
Var med i Pingstkyrkan i Barseletrakten...

Lisbet sa...

Jättemycket läckert du vunnit.