fredag 3 oktober 2008

Baka, baka liten bulle..

Har avslutat bakningen med eleverna på Kursgården - det blev både bullar och matbröd. Och de tyckte det var kul!!

Ikväll åker jag på församlingsläger till Arjeplog, tyvärr utan min man! Han lyckades inte byta bort sin jobbarhelg... Jag ska stå för lovsången med hjälp av ett par duktiga tjejer, och så hoppas jag på fint väder så att det är promenadvänligt! Det är vackert i Arjeplog, mycket vatten. Och mer behövs ju inte för att det ska va fint;-) Och rummen ser ju sjyssta ut oxå:-D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken cool bild! Har du tagit den själv?

Vi ska ha bullbakarträff här imorgon eftersom det är kanelbullens dag då. Mums! Det var länge sedan jag gjorde bullar nu faktiskt.

Ha en trevligt läger!

Anna Maria Niia sa...

Tack för din fina kommentar på min blogg!!!

När du skrev att jag var en kändis... så rodnade jag...

Har varit ganska mycket i Arjeplog och kan bara hålla med om att det är fint där! Lycka till med sången!!

Kram