tisdag 7 oktober 2008

En liten ändring..

Har piffat till mitt enda färdiga julkort:-) Tyckte det såg så naket ut! Annars så har min man och hans kompisar lagat en otroligt god fisksoppa ikväll, å så givetvis vitlöksbröd till. Ahhhhh.... Har tvärt insett att en kompis fyller år denna vecka - tur att jag kollar då och då hur det är med födelsedagarna! Så jag har experimenterat med ett kort, jag är inne på 3:e stämplingsförsöket nu. Fast jag har ju lärt mig ett par saker på vägen:-D Motivet håller på att torka, jag har lekt en del med distresserna. Så jag ska kolla över alla papper nu!

På återhörande...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag måste be om ursäkt för att jag inte har tackat för din goa kommentar inne hos mig den värmde. Jag har varit runt och tittat i din blogg och du har gjort mycket fint Ditt julkort är hur fint som helst.
kram och Tack igen
Ann-Sofie/soffan och jag höll på att glömma Jag får säga Grattis till vinsterna Hej Hej