onsdag 22 oktober 2008

Misskötsel...

...å det grövsta av bloggen, skrev ju inget inlägg igår. Men nog hände det väl nåt ändå, så att säga. För det första skulle vi städa, jag och maken. Jag tog på mig dammsugningen, MEN - jag höll på att få krupp av dammsugaren! Jag köpte en dammsugare som det inte ska va nån dammsugarpåse till för ett år sen ungefär, och jag kan ju inte rekommendera en sådan puckad uppfinning! Min fungerar då inte speciellt bra, man kan inte ens dammsuga upp löv så täpper den igen på en gång. Och då är det en värdelöst puckad uppfinning! Så min man gick och köpte en liten smidig dammsugare på ICA igår eftermiddag, och den suger så bra så! Röd och fin är den oxå:-) Annars ser den ut som på bilden (som Mr Volta har tagit:-).

Maken och hans manliga vänner samt en syster till en av de manliga matlagarna gjorde sushi till midddag igår. Dessutom skulle vi äta med pinnar, och jag gjorde faktiskt det. Men det innebär ju inte att jag KAN äta med pinnar. Iaf inte så att det funkar hela tiden:-P Men jag pillrade i mig 4 st, sen var jag tvungen att gå, för jag hade ju lovat M att jag skulle komma förbi efter halv åtta. Så jag gick direkt från sushi till kex med ost och paprika - gott! När jag slutligen kom hem så var jag jättetrött, så jag gick bara och lade mig på en gång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag bor ju så nära IKEA (5 minuter) så det vore jätteroligt att träffas om ni ska hit =D
Jag är inte med på MHV =)

Kram

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Hej :) Jodå...det knallar väl på med hälsan. Ingen förändrign än, det går upp och ner. Jag är bara så frustrerad över maten och fasar för julen då jag bara kan titta på vad alla andra äter den goda julmaten. Ibs säger läkarna att jag har...står för irriterad tarm syndrom eller något liknande. Hoppas att allt är bra med dig. Kram johanna