lördag 18 oktober 2008

Julkonsert med Creo

Har gjort färdigt den LO som jag påbörjade för 3-4 veckor sen på Storumanträffen. Jag tror den är färdig iaf..
Det är ju julkonsert emd Creo år 2006, som synes. Jag har valt att ha med ett körfoto och ett publikfoto. Publikfotot så att jag inte ska glömma att det var mycket mer folk än vad vi skulle ha vågat drömma om! 2006 var första året med julkonsert för Creo och det år som det gick bäst oxå. Vi dekorerade i kyrkan och delade ut små godispåsar i cellofan till alla besökare, det var 123 påsar *ler* Jag kommer på nu att jag borde ha suttit och gjort en massa journaling på det här, men jag får nog skriva på baksidan av LOen, eftersom det är igenklistrat/tejpat nu. Det var nog den roligaste julkonsert jag varit med på, tror jag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller definitivt med. Den julkonserten är bland det bästa jag varit med och gjort. Och det absolut roligaste också.
Du är fantastisk, Emilie!

eviledna sa...

Hello,
Hope you don't mind, but I just tagged you Here .
Take care & keep smiling
Ann