torsdag 16 oktober 2008

CC i helgen??

Igår var det visst säsongsavslut på Greys anatomy, men om jag fattat rätt så kör de igång med sson 5 ganska omgående. Hur som helst - slutlåten var ju hur grym som helst, så jag var tvungen att leta reda på vem som sjöng den. Och han heter Bryn Christopher, låten heter "the quest". Men de andra låtarna jag hört med honom är ju oxå bra, så den skivan ligger nog på önskelistan till jul nu!

Ikväll tar jag bussen hem till Rusele. Hanna fyller år idag och så sover jag över tills imorrn då Jonas kommer. Jag är alltså ledig imorrn för att hinna träffa systerdottern *ler*

Undrar om det är nån CC i helgen... Nån som vet? Det är väl bland de sista chanserna jag har innan vi måste börja packa på allvar. Om vi inte vi ta ihjäl oss förstås, men det har vi lovat oss själva att inte göra. Det är ju bara ett halvår sen vi höll på att ta ihjäl oss vid flytt sist, så det räcker för ett tag. Och stämpelstudions julcrop 28-30 nov är ju riskabelt till för min del, men Jonas tror nog jag hinner sitta en liten stund. Yeah!

Tack för att just DU tittar in här!

4 kommentarer:

Kamilla sa...

*Gapskrattar* du är för go,näj foppa tog mig inte...sitter och smurfar för fullt och söker lite vetenskapliga artiklar emellan blogrundorna ;) snaaart kommer nytt i bloggen :D
kramen ♥

SasSa sa...

Tack för att jag får komma!
Tack också för sötaste orden i min blogg!
Underbara kort du gör! Kortet nedan är grymt!
Å så flitig du var i cybercroppen. Ljuvliga bidrag allihop!
Gillar din header med. Något som jag borde sätta mig att göra men än så länge får jag prioritera annat:).
Tack för inspirationen!
Kram SasSa

Jo kommer att göra en tutorail på liljan, so stay tuned..

Anonym sa...

Hoppas du mår väl! :)Har börjat tända dessa små värmeljus nu och de hjälper faktiskt mot med dystra mörkret. Kram

Anonym sa...

Hej!

Tack för titten på min blogg! :) Du skulle ha varit här, eller rättare sagt på Kafé Station igår, det var en intressant afton då som jag har berättat lite om på bloggen. Musiken var inte alls dum. :) Hoppas att helgen i världens centrum, Rusele, blir trevlig! Kram