måndag 6 oktober 2008

Snö och sol

Imorse snöade det när jag vaknade vid 7 - jag fick titta 2 ggr för att kontrollera att det jag såg verkligen var sant! Fast det snöade lite i Arjeplog i helgen oxå.. Och nu skiner solen så fint!

Förra veckan hade jag ganska låg besöksfrekvens, den lägsta på länge. Ändå så är jag rätt nöjd med att jag har flera besökare som tittar in nästan varje dag, och det handlar om nästan ett 30-tal. Jag såg det på gårdagens besöksstatistik, jag hade inte varit aktiv på bloggen på 2 dagar, ändå hade 27 besökare varit inne vid 21-tiden på kvällen. Tack snälla ni - kommentera gärna om ni ser nåt kul, stötande, intressant eller ointressant.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag åt några nyplockade blåbär direkt från riset här igår och hos er snöar det. Lite sanslöst! Nå, det är väl bara att inse att vintern är på väg hos oss också snart. Tiden går ju så snabbt numera! :(