lördag 25 oktober 2008

Över 300 inlägg

...har jag nu gjort - om vad? Ja, livet i allmänhet för det mesta. Kan berätta att vi idag har kört iväg en släpvagn samt nästan alla våra blommor till Nyholm. Jag kan förstå om det känns konstigt för de nuvarande hyresgästerna att vi släpar dit grejer redan nu, men det vore ju så praktiskt att hinna göra det mesta innan snön kommer..

Har gjort färdigt ett beställningskort ikväll, men det lägger jag ut imorrn eftermiddag.

Förresten - har nyss sett CSI Miami - och de sköt ihjäl Horatio! Och så fick Wolf ett sms "It's done"! Fast det kan ju lika gärna va att hans fru/flickvän har fött barn elelr vad som helst. Jag hoppas det! Men hur blir det nu då? CSI Miami utan H är ju ingenting? Ja, nästa lördag 21.30 sitter iaf jag å Jonas bänkade vid tv:n!

Nu ska jag gå isäng, är rätt mör av att ha sprungit å burit lådor hit och dit. Och i alla våra trappor sen! *gäääääääsp*

Inga kommentarer: