torsdag 23 oktober 2008

Funderingar...

Ser att stället där jag beställt min Sarah Kay julmotiv snart ska få hem sina - underbart! Och så kan man tävla om att få sig en jul-Sara här! Och så har jag fått en förfrågan om nåt *hemligt, hemligt* så nu funderar jag bort lite tid, känner jag! Inte bra. "Que sera, sera, det som sker, det sker" sjunger de väl på svenska?

Vi har iaf packningsplaner för helgen, vi ska tömma förråd och kanske frakta blommor redan nu innan det blir för kallt. Och så borde jag putsa fönster nu innan det kyler till ordentligt!

Ikväll är det scrapbookträff och vi ska vara i Annas nya place - jättekul att äntligen få se det! Jag fick en beställning på ett kort igår, så det är kanske det jag ska syssla med..

Nu ska jag skriva en massa bra på offerten jag håller på med!
På återhörande

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jajamän de vare ;))

Anonym sa...

Härligt med en pysselträff=)
Nu blev jag nyfiken på den hemliga förfrågningen ;P

Kram