tisdag 7 oktober 2008

Produktiv

Ja, det blev ett kort ikväll. Däremot ingen simning... jag hade först en plan med kortet, jag valde ut en skiss. Sen glömde jag bort att jag hade en skiss, så jag har suttit och funderat och funderat på hur jag ska gå vidare:-s Nåväl, det är klart och det är ju inte det fulaste jag gjort;-) Men jag lägger ut det på torsdag eller fredag!

Jonas har åkt iväg på jobbet, så jag sover själv inatt. Det är lite trist, men inte så mycket att göra åt. Har idag skickat iväg MHV-paketet för AOS, skönt att det är gjort! Nu är det bara till att vänta på reaktionen på forumet:-)

Oj, nu duggar gäspningarna tätt. Jag kojsar medan tid är! Sov så gott på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

je hatt å kik ín i bloggen din, fö ja tyck´ne är trevlit mä norrlänningar som skrappa.. ja ha ju flytt te skåne, men ä lika norrlännsk i järta ändå :D

nu ska je se va fint ne ha gjöre he i bloggen