torsdag 30 oktober 2008

Igår kväll tog jag jobbussen och drog iväg till Rusele för att slagga där. Idag var jag uppe med tuppen - före kl 06.00 - eftersom jag skulle lämna in jobbussen på service i Lycksele kl 07.00. Allt gick bra och jag har varit hos brorsan halva dagen. I eftermiddags då jag kom hem så gjorde jag ett kort till KIF, ni får kika in där imorrn för att se det! Och ikväll har jag varit på scrapbookträffen och ägnat mig åt färgläggning av en massa stämpelmotiv. Jag hade nog minst packning av alla - typ 12 pennor och en mapp med några blad med stämplade motiv. Och börsen:-D Jag har köpt en liten snöflingestmpel och en beige chalk - båda lär ju va riktigt användbara!

I helgen är det CC på Stellas och jag tror jag ska göra nån LO faktiskt - det var ju säkert en månad sen, eller så! Och så ska jag putsa fönster i helgen, för det ska visst bli blidare väder... Och så kanske vi får iväg nåt flyttlass?

Yesterday I drove the work bus to Rusele to sleep over there. Today I got up at same time as the rooster;-) - before 6 o'clock in the morning! I had to leave the work bus for service at 7 o'clock in Lycksele. All went well and I have spend some time at my brothers place. When I got home I made a card for KIF - go in there tomorrow to see it! Tonight I have been at the scrapbook course and spent my time with colouring a lot of rubber stam motives. I guess I had the smallest baggage - around 12 water colour pens and a folder with some sheets with stamped motives! And of course my wallet:-D I bought a tiny snow flake rubber stamp och beige chalk - both of them shall be used!

This weekend it's CC at Stellas and I think that I'm gonna make layouts - I guess it's a month since I made one last time! I'm about to polish windows this weekend, because "they" say it's gonna be mild weather. And maybe we have time to move some stuff to the house?

Inga kommentarer: