onsdag 8 oktober 2008

Tittat på hus...

Ja, nu har vi verkligen bestämt oss; vi ska flytta till Barsele och ta över ett par kompisars hus. Vi ska få hyra det. Till att börja med i alla fall (I wish...). Det kan bli ungefär 1 december om allt går bra, så nu är det bara till att packa allt. Igen! Det är ju bara ett halvår sen jag flyttade sist:-s Men nu ska jag äntligen få ta hand om mitt piano, för förhoppningsvis så dröjer det lääänge innan jag bor på 5:e våningen igen! :-D

Det är Lars S som tagit bilden. Och den är ju från Barsele, förstås...

EDIT: men hur har vi tänkt det här?? Det är ju mitt i julkorttillverkningen.... ;-)

8 kommentarer:

Lisbet sa...

Länge sedan man var i Barsele - fast jag åkte nog förbi där när jag var i Svärtträsk i sommar.

Hoppas flytten går bra.

Camillha sa...

Jamen Barsele där hade jag en kompis förut men hon bor nog i Umeå nu!

Men jag är gärna med och på en lott!

Ps. gillar ditt nick, undrar hur den kom till!

Eleonor sa...

Grattis till flyttplanerna! Och roligt att få hem pianot. :-) Jag har mitt hemma hos mamma på landet så det blir tyvärr sällan jag får möjlighet att spela. :-(

Anonym sa...

....childrrrrrrrreeeen=D haha he va rolit, fast du get int gör se ikväll=P Ses!!!

Lycka till ve flyttn o julkorta;) du ha ju tors kvällarna till kortna som du sa till mig..hihi

Anna sa...

Vad roligt det låter med hus! Det är ju det man strävar efter känns det som. I alla fall om man är uppvuxen i hus. :)

Hoppas allt är bra!

Anonym sa...

Nämen vad roligt att få flytta till ett hus! Och jag som inte ens har sett lägenheten som ni bor i nu. Det kommer nog att bli jättebra för er att få ett hus, du känns mer som en husbo än en lägenhetsbo. :)

Anonym sa...

Nej nej, julkortstillverkningen avklarar man NU!

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Gud vilken fin bild.... jättevacker