torsdag 2 oktober 2008

Jobber å jobber..

Igår fick jag mail om att en upphandling fanns att ladda ner från en kommun som vi väntat på nästan hela året. Så jag jobbar på med en upphandling, men tycker att de ställt helt puckade frågor:-s Nåväl, de får väl resultat efter det oxå...

Igår hade vi tänkt ta oss en tur till Slussfors, men det blev så att vi städade hela kvällen istället. Det är så skönt efteråt när man ser resultatet, då är det ju värt allt slit! Men det var ju oxå PREMIÄR FÖR SÄSONGEN igår på Greys anatomy. Fast jag tycker det har förlorat lite av sin charm... fast nåt program saka jag väl ändå va lite hooked up på:-) Det blev en tidig kväll, jag blir helt slut av städning och Greys anatomy:-s
Idag är det upphandlingen och fakturering som upptagit min tid, och det kommer väl att fortsätta så ett tag framöver på jobbet. Ikväll är det scrapbookingkurs på Vuxenskolan, och jag ska hålla på med kortmakeri, har jag tänkt:-) Det behövs ju alltid kort att ha på lager...

Inga kommentarer: