tisdag 28 oktober 2008

Offert, engelska och KIF-hemlis

Åh - idag har jag hunnit göra en offert klar på jobbet - och skickat den - tjohoo! Jag har varit ganska stressad över den och ängslas förmodligen ända fram tills vi får besked om vi vunnit eller inte. Det handlar alltså om att teckna ramavtal med olika kommuner, och detta är en av våra viktigaste kommuner.

Som ni kanske sett/läst så har jag skrivit på engelska ibland. Det är en önskan från några av mina utländska läsare, och jag har ju inget att förlora på det. Tvärtom så kanske jag - förhoppningsvis - blir bättre på engelska. Men nu i början får ni minsann ha överseende med att det ibland blir helfel:-)

Ikväll har jag gjort ett kort för KIF:s räkning, men det förblir hemligt till utseendet i ett par veckor till. Det känns bra att mitt team har sån bra framförhållning - speciellt som jag nu ska flytta och livet kommer att vara lite upp och ned ett tag. Men jag hinner göra en del innan dess, tror jag.

Today I submit an offer at work - and sent it away too - yeeeehooo! I have been quite stressed over it and been worried - and I guess I will coontinue be worried until I get answer about if we've got it or not. It's about skeleton agreement with different municipalitys, and this is one of our most important municipality to have a skeleton agreement with.

Maybe you've noticed that I sometimes have written in english too. That's a wish from some of my foreign readers, and I really got nothing to lose by doing it. I really hope that my english will improve! But now in the beginning you need to have indulgence with the fact that sometimes the words are gionna come out totally wrong:-D

Tonight I have doe a card for CIF (Cards in focus), but the result stay as a secret for a couple weeks more. One of the best things with CIF is that the team that I belong to now has such an advanced planning. That feels great, especially as I'm gonna move soon and I guess that my life's gonna be up and down for some weeks. But before that I've got some time to join the challenges!

3 kommentarer:

Kamilla sa...

Skönt att du hann få iväg offerten, själv sitter jag och plickar på rapporten :( ovh GRATTIIIIIIIS till ditt nya DT-uppdrag!!! :D
Kramar i massor!!! Ps kom å BIA hos mig anytime!!!

Anonym sa...

Åh, vilket underbart kort!! Du har sån härlig stil på dina kort. I love it.

Cornelia sa...

Äääälskar bilden!
Jag är född skåning och ränderna går aldrig ur... *S*

Som vanligt har du gjort fantastiska kort!