torsdag 23 oktober 2008

Kort i fokus! / Cards in focus!

Jaha - så var det bestämt:-D Imorse hade jag ett väntande pm där Maria undrade om jag har lust att vara DT (design team) hos Kort i fokus (KIF). Klart jag vill!! Så... nu är jag väl det:-) Jamen - TJOHOOOO! Det känns verkligen underbart jättekul att vara tillfrågad! Och tanken är att jag ska bidra med kort i min stil, och då ska det väl gå bra!?!

Nu måste jag packa för scrapbookträffen...

In english:
Well, now it's final:-D This morning I had a pm from Maria, she wondered if I wanted to join the design team (DT) of Cards in focus. Of course I want to! So... now I am a DT... But - YEEEHOOO! It really feels great to be asked! And all I have to do is to make cards in my style, and that i can manage to do, can't I?

Now I need to prepare for the scrapbook evening at Anna's place.

EDIT 20:14
Har varit inne på Pyssellyckan hos Anna och måste ta ut en hel del pengar då jag ska dit imorrn. Så ljuvliga blommor t.ex. och vilka papper! Och så en hel del annat! Vilken välsignelse för oss i Storuman att Anna har startat eget! Men jag stod emot ikväll, jag skulle ha fått plocka med mig ikväll och betala imorrn, men rent formellt så är det ju köpstopp tills imorrn. *Yes, seger alla da'r*

Jag är dock hemma och pysslar ikväll *sanning med modifikation...**jag kollar mest på nätet om vad det innebär att vara KIF:are*
Nu ska jag sätta igång!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till DT uppdraget =D

Kram

Anonym sa...

Hej hopp!

Tänkte att jag måste väl ge mig tillkänna nån gång. *L*

Det är ju jag som vill hänga på netter och pyssla med dig vid tillfälle.

Hoppas det passar någon av oss snart.

Och du- Grattis till DT-uppdrag!

/annkan

eviledna sa...

YEAHHH! Congratulatons. What an honour. See, I said in my tag post you make fabulous cards.
Good luck and keep smiling
Ann