fredag 10 oktober 2008

Fredag kväll

17.53: Gosh vad det väller in kommentarer/scraplystna som vill ha lite blog candy. Underbart:-D Fortsätt! Jag har gjort i ordning det mesta av blog candyn, så den väntar mest bara på att skickas iväg. Ska knåpa ihop ett tjusigt kort oxå:-)

Annars så har jag ont i huvudet, har tänkt alldeles för mycket idag;-) Skönt att va hemma och jag har tagit fram den där LOen som jag påbörjade för 2 veckor sen på scrapträffen vi hade i Storuman. Men... jag ska skriva ut en grej på jobbet, sen kan jag knåpa vidare. Sån tur att jag jobbar i helgen då!

00.02: Glömde visst publicera inlägget:-s Vi har varit på middag i Stensele hos ett par vänner och såg början på en inte alltför komisk film. Så vi gav upp efter kanske en halvtimme eller nåt... Det är så typiskt - jag har varit trött hela kvällen, men nu piggnar jag till:-s Ska göra några julkort i helgen tror jag, å så börjar ju CCn på svensk scrapbooking - den kanske har börjat nu? Måste kolla!! Näe, det börjar kl 10.00. Bäst jag går isäng nu då så att jag orkar upp till starten:-D

Inga kommentarer: