torsdag 2 oktober 2008

Pysslat

Ikväll har jag varit på scrapbookingkursen (studiecirkel) och färglagt för glatta livet! Fast jag blev då less efter ett par timmar... Innan studiecirkeln hade jag stämplat upp en massa motiv, house mouse, och så tog jag bara med mig EN kasse med grejer. Jag hade kunnat nöja mig med 2 kg mindre saker, men... det är ändock ett framsteg, tycker jag;-) Till nästa gång ska jag nog ha med mer blandade uppstämplade motiv så att jag inte blir så less... men det känns bra att jag har förberett några julkort nu, det är väl bara 30 kvar eller så..?

Jag tror att Sara Kay julstämplarna ska komma nu i oktober nån gång - det blir ju skojsigt oxå! Jag har bara beställt en, var inte så sugen på de övriga. Men det finns många andra stämplar jag åtrår.. Tur att det snart är den 25 oktober!! :-D

1 kommentar:

Anna sa...

Tack tack! Måste säga att jag brukar titta smått avundsjukt på din fina scrappingsaker, så mycket fint det går att göra! =)